Spamassassin milter pro Sendmail

David Kredba kredba na ibot.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 9 19:26:13 CET 2004

Jakou verzi milter-u pouzivate ?

Posledni oficialne vydana verze 0.2.0 vyzaduje tzv. "bob" patch,
ktery zajisti korektni chovani milter-u i u zprav s telem velikosti 0 Byte.

Zaplaty jsou napriklad k mani v debianu, pripadne si stahnete milter
primo z cvs :

cvs -z3 -d:ext:anoncvs na savannah.nongnu.org:/cvsroot/spamass-milt co
spamass-milt

Mam milter se sendmailem v nekolika domenach, jeste spolu s clamav-milter
a i kdyz jednim strojem protece za rok cca 1409581 e-mailu, vykonove to
neni prakticky znat.

Nektere milter-y nemaji naprogramovany, pro me, dostatecne schopnosti,
proto pozor pri vyberu, abyste mohl milter konfigurovat tak, jak je treba.

David