SMTP user auth - Sendmail

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Středa Prosinec 15 15:42:51 CET 2004

Pekny den panove,

aktualne ted resim SMTP user autorizaci na svem serveru, standardne mam
relay povoleno jen pro urcite, peclive vybrane IP adresy.
Dost lidi ale stale sedi na dial-upu a radi by meli i smtp server "ze
stejne domeny" :)

Prochazel jsem web a chtel bych se zeptat jestli to nekdo nemate jiz
reseno pripadne jak, pokukoval jsem pop POP before SMTP napr. poprelay
ale priznam se ze mi
to prijde jako takove dost "obchazeci" reseni, neexistuje do sendmaila
napr. nejaky milter kterym by to slo resit ?
Nejlepe podle lokalnich useru na te masine samozrejme.

Diky za rady

Lubos