SMTP user auth - Sendmail

Martin Caslavsky mcaslavsky na macroware.cz
Středa Prosinec 15 16:59:50 CET 2004

> aktualne ted resim SMTP user autorizaci na svem serveru,
> standardne mam
> relay povoleno jen pro urcite, peclive vybrane IP adresy.
> Dost lidi ale stale sedi na dial-upu a radi by meli i smtp server "ze
> stejne domeny" :)
>
> Prochazel jsem web a chtel bych se zeptat jestli to nekdo nemate jiz
> reseno pripadne jak, pokukoval jsem pop POP before SMTP napr.
> poprelay
> ale priznam se ze mi
> to prijde jako takove dost "obchazeci" reseni, neexistuje do
> sendmaila
> [...]

Pop before SMTP ma pro me zasadni nevyhodu: MS klienti (Outlook/Express)
nejdriv odesilaji a pak az stahuji...

Rozjedte si na sendmailu SMTP auth, není to nic tezkeho
http://www.sendmail.org/~ca/email/auth.html

                         Martin Caslavsky
mcaslavsky na macroware.cz  +420 603 872 477
MACROWARE s.r.o.  http://www.macroware.cz
=======   Vas WEB na nasi hlavu   =======