Postfix a uzivatele bez uctu

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Úterý Únor 3 08:49:52 CET 2004

> From: XXXNET <xxxnet na seznam.cz>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Postfix a uzivatele bez uctu
> Date: Sat, 31 Jan 2004 22:10:28 +0100 (CET)
>
> muzete mi prosim nekdo poradit jak na postfixu nadefinovat uzivatele
> ktery neni uveden v systemu, tedy nema svuj ucet. Jde mi o to, ze bych
> chtel aby server prijimal postu pro zminene usery a nebylo nutne jim
> zakladat ucet.
>
> V navaznosti na to jak pri zachovani stejneho jim umoznit treba pres
> pop3 stazeni posty. Jde to tak vubec. Nechci to resit kombinaci napr.
> Postfix+Imap+MySQL, hledam neco jednodussiho.

V sendmailu by to snad slo resit pomoci mailer=*file*, tj. pro takove
adresy nadefinovat aliasy s presmerovanim do souboru. Problem by vsak
mozna byl se synchronizaci zapisu do takovych souboru, tj. v pripade,
kdy pop3-klient posle DELETE soucasne s pristupem pro zapis nove zasilky
ze strany MDA. V postfixu by asi taky mela byt nejaka podobna moznost.
Take je treba nejak pop3-serveru nadefinovat jeho pristupova jmena a
hesla bez vazby na OS-uzivatele.
--
Lubos Kaspar