Kam s viry?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Únor 3 11:09:29 CET 2004

On Tue, Feb 03, 2004 at 11:01:54AM +0100, Jozef Hitzinger wrote:
> O ake skody vlastne ide, ked server zisti, ze v sprave je virus, podla
> moznych reakcii:

> 2. mail zmaze bez nahrady (prip. s poznamkou do logu)
>
> Skoda vznikne jedine, ak odosielatel zamerne posielal virus a adresat ho
> chcel dostat, napr. antivirova firma ocakava vzorku. Co nie je velmi
> stastny priklad, lebo ak ho uz antivirus pozna, posielat vzorku moc
> netreba.  Takisto, ak je clovek dost sikovny na odchytenie viru, mal by
> zvladat taku zakladnu vec ako je zip s heslom, a antivir si neskrtne.
>
> Takze tato moznost je velmi dobre riesenie.

> [...]

ja sa pripajam ... takisto chodi notifikacia iba adminovi, aby bola
nejaka vazba na postu, ak sa niekto ozve, ze nieco posielal a neprislo
to ... vo viacerych pripadoch sa to uz pouzilo na priame zablokovanie ip
adresy odosielatela, pokial bola velka intenzita virusov z jednej ip adresy
(dokonca kazde 4 sekundy!!!)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE