postfix filter

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Úterý Únor 3 18:14:34 CET 2004

s tim jsem prave pocital ze to pujde...

dam domena.cz OK do access, prozenu to postmapem ten me vygeneruje
access.db, reloadnu postfix, a kdyz napisu zpravu, ktera v predmetu obsahuje
neco co se filtruje podle souboru, ktery kontroluje predmet majlu, tak me to
stejne odmitne odeslat ..

v mail.cf a master.cf jsem nenasel zadny radek, ktery by odkazoval na access
soubor, bere si to automaticky, pokud existuje, nebo se musi pridat nejaky
radek, ktery mu rekne ze tam ten access soubor je a aby ho uzival??

B.

----- Original Message -----
From: "Tomáš Bittner" <tbittner na cerny-ps.cz>
To: <sendmail na linux.cz>
Sent: Tuesday, February 03, 2004 6:08 PM
Subject: Re: postfix filter

OK, vše zmůže access, mám to přesto udělané

ac              550 Vas pristup pro emailovou komunikaci s timto serverem
byl zakazam spravcem IT, pokud s nami doopravdy chcete komunikovat
kontaktujte nas. tel atd...........

best-buyz.com               550 Stop sending us spam or go away!

a tak dále

S pozdravem,

                       Tomáš Bittner

e-mail: tbittner na cerny-ps.cz

Pavel Černý - počítačové služby
      http://www.cerny-ps.cz
Tel. 566 625 268

Zdravim Guru's

mam takovy problemek, ktery nekdo z vas jiz urcite uspesne vyresil..

mam redhat 7.3 a postfix 2..

veskerou postu filtruji, pomoci header_check a body_check plus blacklisty,
vse funguje ok, presto potrebuju nastavit par domen, ktere timto filtrem
nebudou prochazet,
dokazu si predstavit jak nastavit, aby se nefiltrovala posta, kterou
posilaji lokalni uzivatele, kdyby na serveru byly dve IP...

bohuzel,  je server V DMZ, takze ma jen jednu IP a posta od okolnich
uzivatelu je brana jako posta z celeho internetu, mame nekolik domen, ktere
potrebuju nastavit,aby neprochazeli filtrem.... poradi mi nekdo??

staci trosku nakopnout.. pomuze soubor access??? kdyz dam zaznam do tohoto
souboru, napriklad domena.cz OK, stejne tu domenu kontroluje, nevim kde co
uz hledat...

Dik..

B.-