imapd na OpenBSD 3.4

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Čtvrtek Únor 5 17:26:17 CET 2004

5. 2. 2004 napsal(a) Yce na téma ,imapd na OpenBSD 3.4`:

Y> provozujete nekdo imap demona na OpenBSD 3.4?
Y> Potrebuji jen doporuceni, nebo odkaz na zdrojaky.
Y> V potu tvare jsem nalamal wu-imap4r1 a zkompiloval,
Y> ale nejak se nedostava na prijatou postu ve /var/mail :o(

Neprovozuji v současné době BSD. Nevím, zda ono wu- wu-imap4r1 znamená
Washington University či něco jiného. Pokud washingtonskou univerzitu, tak
by to měla být complie-time volba, která se nastavuje při překladu buď
ručně, nebo autodetekcí dle systémů (a asi se nechhytla). Pokud wu-
znamená něco jiného, nevím.

Ale v obou případech, pokud Vám stačí jednoduchý server, by mělo fungovat
to, že si stáhnete pine a přeložíte ho se správným typem (pro dávku
build) -- součástí je i překlůad serveru IMAP v jednoduché
nemodifikovatelné podobě, se kterou mám dobré zkušenosti. Jediné,c o tam
bývá náročné, je ukazát na podporu openssl, pokud chcete SSL a autodetekce
ji nenajde, a pak už jen vybrat z pine-ports.txt správný od pro dávku
build přiloženou v balíku. Tento server umí hodně běžných frmátů (mbox
také, byť doporučují jiné formáty), neumí maildir, pokud náhodou patříte
mezijeho příznivce (mně osobně nikdy nechyběl).

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický, systémová administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,