Limity v postfixu?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Únor 6 09:19:47 CET 2004

On Fri, Feb 06, 2004 at 09:02:56AM +0100, Petr Barta wrote:
> 	hledam nejake reseni, ktere by nakonfigurovalo postfix tak, aby
> pocital prichozi spojeni a odesilane maily z kazde IP adresy, a v pripade
> prekroceni nejakeho nastaveneho limitu spojeni odmital - idealne s
> nastavenym (nejspis asi 421) error kodem. Nepodarilo se mi neco
> takoveho vymyslet za pomoci konfiguracnich parametru, a zadnou externi
> pomoc nemuzu taky najit. Pokud nekdo neco takoveho zna, budu velmi vdecny
> za nasmerovani...
>
> 	Pokud by takove reseni umelo odmitat postu nejen na zaklade poctu
> [...]

myslim, ze priamo to nevie ziaden MTA ... v postfixe by som to riesil
podobne ako je rieseny napr. pop-before-smtp ... takze sledujem logy a
po urcitom case (prekroceni limitu) zapisem hodnotu ip adresy, e-mailu
prijemcu alebo odosielatela do suboru, ktory sa spracuje postmapom (raz
za minutu by aj stacilo) - no a v main.cf by bolo
smtpd_..._restrictions, ktore by ukazovalo aj na ten subor

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE