Limity v postfixu?

Petr Barta petr na netas.cz
Pátek Únor 6 09:59:00 CET 2004

Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk> wrote:
> myslim, ze priamo to nevie ziaden MTA ... v postfixe by som to riesil
> podobne ako je rieseny napr. pop-before-smtp ... takze sledujem logy a
> po urcitom case (prekroceni limitu) zapisem hodnotu ip adresy, e-mailu
> prijemcu alebo odosielatela do suboru, ktory sa spracuje postmapom (raz
> za minutu by aj stacilo) - no a v main.cf by bolo
> smtpd_..._restrictions, ktore by ukazovalo aj na ten subor

Jo, tak presne tehle odpovedi jsem se bal - tenhle zpusob umim taky, ale
ty stroje by zpracovavani logu timhle zpusobem a v takovem rozsahu uz
nerozdychaly. :-(

Jinymi slovy, vypada to tedy tak, ze pokud neco takoveho budu chtit delat,
budu muset postavit dalsi stroje, ktere budou delat prave tohle a fungovat
jako predsazena rozhrani... :-(

			Presto dekuji za informace :-),
				Petr Barta