QMAIL + VPOPMAIL + IMAP + WEBMAIL pro multidomain

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Neděle Únor 8 11:15:10 CET 2004

Dobry den vsem,
rad bych se optal, zda jste jiz nekdo delal podobnou kombinaci.
QMAIL + VPOPMAIL + IMAP + WEBMAIL pro multidomain
Qmail, vpopmail, pop3 je v pohodě. S IMAPem mam nasledujici problem.
Potrebuji pouzivat virtualni domeny a tak se mi maily ukladaji do:
/vpopmail/domains/domena.cz/user/Maildir/
POP3 demon s tim problem nema, pouziva se:/vpopmail/bin/vchkpw pro
autentizaci. Jakmile se ale pokusim pristoupit pomoci IMAPu uzivatelskym
jmenem user na domena.cz nenalezne zrejme heslo, nebo nema pristup k te
schrance, proste to nejede.
Na internetu jsem toho nalezl spoustu, ale stale s tim nemohu pohnout.
Jako IMAP jsem pouzil courier-imap
Diky za pripadne namety
Honza Volesak

SUSE 9.0