QMAIL + VPOPMAIL + IMAP + WEBMAIL pro multidomain

Filip Flajšar sendmail na ssos.cz
Neděle Únor 8 19:02:56 CET 2004

Qmailtoaster:
Jsou to src rmpka, které se bud nainstalujou a potom rucne kompiluji
nebo
rebuildnou (rpm --rebuild --with=...)

Je to:

Source RPM packages ready for all RPM based distributions
SMTP with SMTP-AUTH, tarpitting, DNS, large concurrency
Virtual Domains (MySQL)
Virtual Users (MySQL)
Autoresponder
Mailing List
Web-based email system
Web-based administration tools
Anti Spam
SMTP roaming via SMTP-AUTH, POP3-AUTH, & IMAP-AUTH
POP3
POP3-SSL
IMAP
IMAP-SSL

Tudiz:
QMAIL
DAEMONTOOLS
UCSPI-TCP
EZMLM
VPOPMAIL
QMAILADMIN
VQADMIN
QMAILMRTG
COURIER-IMAP
HORDE
+ nejake patche.

Je to primo reseni pro napr: hostingy nebo webmaily (zahrnuje postu,
maillist, virtuální domeny, virtuální uzivatele, mrtg grafy smtp, pop3,
mnozstvi mailu atd..., webove rozhrani pro pridavani/ubirani/modifikace
uzivatelu, myslim ze i domen, hromadne rozesilani mailu pro všechny
uzivatele, qvoty a samozrejme webmail (funguje to i se squirrelmailem),
antispam).

Filip