QMAIL + VPOPMAIL + IMAP + WEBMAIL pro multidomain

Filip Flajšar sendmail na ssos.cz
Neděle Únor 8 19:14:52 CET 2004

Pouzivam to zatím ve skole a ted se chystam to dat i na hostingovy
server.
Sql to vyzaduje (ja to beru jako +) protože to mate vsechno krasne v
databazi (poslední přihlaseni, relay, uzivatele, hesla)
Tabulky a databáze si to rpmko vytvori při instalaci (na webu je i
skript, který to vsechno za vas udela (instalace atd) a vy jenom mačkáte
y/n a zadavate hesla do sql.

Maily pouzivam ve tvaru user na domena.cz i user na subdomena.domena.cz
Vse jede ok a nemel jsem s tim problemy, vyhoda je i te
Webove administrace (majitel kazde domeny si muze spracovat vlastní
uzivatele v domene atd.)
Fakt je to vymakany.

Filip

-----Original Message-----
From: volesak na aristia.cz [mailto:volesak na aristia.cz]
Sent: Sunday, February 08, 2004 7:08 PM
To: sendmail na linux.cz
Subject: RE: QMAIL + VPOPMAIL + IMAP + WEBMAIL pro multidomain

...diky, akorat na to koukam. Ty Virtualni domeny to umi "i" s SQL nebo
SQL
vyzaduje? To jedine by mne asi odrazovalo.
Vypada to velice dobre, urcite to zkusim. Diky za usmerneni.
Mimochodem, pouzivate, nebo se chystate jej pouzivat pro vice domen a
uzivatele tedy mit ve tvaru user na domena.cz?
Diky za odpovedi
Honza Volesak