Vykon MTA

Tomáš Bittner tbittner na cerny-ps.cz
Pátek Únor 13 07:57:45 CET 2004

Ja jsem se to tak nebral, ze se chtece prit :)) Kdybych se rozhodoval co si vybrat za MTA server, tak bych sel taky do qmailu nebo postfixu. Sendmail mel za posledni rok myslim si 3 vazne diry ...  Ja pouzivam postfix + amavis (razor a DCC) + clamav + spamasasin + squirrelMail ...filtruji access + body_checks + header_check na postfixu a jsem "relativne" v klidu :)))

Ale jo, ja se preci nehodlam prit Postfix je take dobry. Mozna bych uvital
nejake srovnani. Ale nic subjektivniho. Kdo vite neco o techto vecech, mohl
byste prispet?
Ja chci nasadit qmail na server, ktery zachytava postu asi pro 40 domen a
bude delat web rozhrani.
Postfix hodlam pouzit pro relay servery, ktere budou slouzit i jako
sekundary pro zachytavani v pripade vypadku primaru.
Do teto chvile mam na tuto funkci sendmail a je to tedy bes. Hlavne kdyz ted
litaly ty viry.
Honza Volesak