SENDMAIL + dnsblacklisty

Beno Slávik benyto na oku-pi.cz
Pátek Leden 2 20:36:14 CET 2004

Dobrý den konferenci sendmailu,

v první řadě bych rád popřál hlavně úspěchy a zdraví v novém roce ...

Zavedl jsem v sendmailu kontrolu odesílatelů v blacklistech spamcop, ordb,
sorbs a dalších, ovšem vzápětí jsem narazil na problém ...
Když chci odeslat poštu z domova (dial up QUICK)
mail server mi odpoví bohužel 553 rejected kvůli SORBS ... táži se teda,
není nějaká možnost jak bajpasnout kontrolu odesílatele v blacklistech v
určitých případech? Používám z domova pro odesílání SMTP auth ... neřešil
jste někdo podobný problém? Nečekal jsem, že se v blacklistech objeví právě
i dialupy ...

Předem díky za positivní, ale i negativní odpovědi :)

S pozdravem Beno Slávik, Pozemkový úřad Písek