Fetchmail + Procmail

Karel Kral co-as na quick.cz
Čtvrtek Leden 8 09:15:35 CET 2004

Dobry den,

TWM na xko.cz wrote:

> Stahování doménového koše mi přes Fetchmail funguje, ale
> nemohu přinutit Procmail, aby mi tuto staženou poštu
> roztřídil. (Nikdy jsem Procmail nepoužíval a z dokumentace
> jsem trochu zmatený).

Do fetchmailrc se da dat keyword mda - zaridi pousteni procmailu primo.

napr.:
poll mail.nekde.cz proto POP3 user jmeno_uz pass jeho_heslo
mda "/usr/bin/procmail -d %T"

procmailrc si v etc vytvorite sam.

napr.

:0
* ^To:.*pavel.vokurka na mojedomena.cz
! vokurkap

Problemem zustava kopie uzivateli - v teto jednoduche verzi neresite
kopie (CC:). Je treba dodelat nejdrive prochazeni s rozdvojenim zpravy
(tusim ze :O c) a podobne. Rekl bych, ze procmail je mocny nastroj - ale
stejne nedoresite problem skryte kopie (domenovy kos vam obalku nepreda)...

Z meho pohledu by bylo nejlepsi nechat postu dorucit az na ten
mailserver s linuxem a zalohovani si udelat az tam (treba pomoci
procmailu ;-)

Karel Kral
---