relay=apache na localhost

Tarsicius - linux linux na tarsicius.cz
Pondělí Leden 26 17:37:51 CET 2004

Dobrý den,

nikde jsem nenašel, jak změnit nastavení linuxového serveru (RH  9). Máme
apache, který spouští php skripty, které ve funkci mail chtějí odeslat
e-mail.

Problém je, že se ve výpisu maillog vždy objeví hláška
relay=apache na localhost a pak to Connection refused by 127.0.0.1.

Nevím, kde nastavit, aby se sendmail spouštěl s relay 192.168.1.10, což je
IP adresa serveru.

Někde jsem slyšel, že by to mohla vyřešit maškaráda, ale na serveru máme
uživatele, kteří přes něj odesílají maily za svých soukromých adres
(seznam.cz apod.), což by jistě bylo nemilé, aby se jim přepisovala adresa.

Může se to nastavit v php.ini? Jaký parametr v sendmail_path  použít, aby
relay nebylo localhost?

Nebo jde nastavit, aby php sendmail nespouštělo jako program, ale posílalo
zprávu na SMTP port jako to dělá u Windows?

Díky moc za všechny rady.

Štěpán

Daląí informace o konferenci Sendmail