Ako sa moze dostat domena pripajana kratkodobo cez lanmodem do "black listu" pre posielanie mailov?

Rastislav Nedorost rne na dflex.sk
Čtvrtek Leden 29 15:36:12 CET 2004

DD vsetkym!

Dozvedel som sa o probleme neprechadzajucej odosielanej posty u firmy
ktorej sa staram o pocitace.
Ked som zavolal providerovi, cez ktoreho sa pripajaju na internet,
povedal mi, ze uz na ich SMTP serveri
je posta z tejto firmy blokovana, nakolko je v niekolkych black listoch.
A ze uz pracuju na tom, aby bola
dotycna firma zo zoznamov vyradena. Dobre, budiz, ale zaujimalo by ma,
ako sa moze dostat nejaka
domena do black listu, ked:
-          firma sa pripaja do internetu cez ISDN LAN modem na par minut
denne, pricom LAN modem
dostava od providera dynamicky pridelenu IP adresu a robi NAT preklad
adries. Z internetu pristup
nie je povoleny. Jedine, co je spolocne je to, ze ako smtp server je
stale vyuzivany stale ten isty
server u providera;
-          ako postovy server u nich sluzi WinProxy od Lanprojektu,
ktory zvonku nie je kvoli LAN modemu
zneuzitelny, takze relaying z cudzej siete nie je mozny;
-          firma sa vraj dostala aj na black list anonymizerov a open
proxy serverov. Opat - ako je to mozne?
Ako moze LAN modem sluzit ako anonymizer, ked je 95% casu odpojeny od
internetu?
-          firma neposiela nevyziadanu postu, t.j. spam. Ano, v ich
mailoch sa vyskytuju slova ako vyhodny
predaj, akcia, obchodny zastupca, apod., ale su posielane len ich
obchodnym partnerom a nikomu
inemu - je to vyrobna firma, ktora predava svoje vlastne vyrobky.

Myslim, ze to tu uz niekedy slo v nejakom threade, ale nejako to neviem
najst - da sa niekde na internete
najst cim kompletnejsi zoznam black list serverov? Pripadne pricina,
preco sa clovek dostal do toho - ktoreho
black listu?

Vopred vdaka za pomoc...

Rasto