Ako sa moze dostat domena pripajana kratkodobo cez lanmodem do "black listu" pre posielanie mailov?

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pátek Leden 30 10:11:37 CET 2004

29. 1. 2004 napsal(a) Rastislav Nedorost na téma ,RE: Ako sa moze dostat...:

RN> Upresnim / zopakujem informaciu. Firma sa pripaja cez ISDN LAN modem,
RN> ktory robi NAT preklad adries z vnutornej siete na dynamicky pridelenu
RN> verejnu IP
RN> adresu. Ten je nastaveny tak, ze ziadosti zvonku dovnutra neprepusta.
RN> Takze, aj keby bol WinProxy ako public relay server, tak sa z vonku nan
RN> neda
RN> dostat. Dalsia vec je, ze pripojenia su kratkodobe.

Prosím Vás, dá -- ne Ip spojením, ale pošta tam dojde. A pokud tamm dojde
pošta, která následně WinProxy, ale ji poslala zase ven, tak je
vymalováno. Nemyslím si, že by to bylo v začátcích spamu běžnou metodou

RCPT TO:<cilovy%chudak na domena.ktera.skonci.na.winproxy>

ale nesleduji to a nic nevím o WinProxy, takže mi jde jen o to, abych
upozornil na myšlenkoyvý zkrat, že není-li Winproxy dosažitelná přímo, tak
se nemusím starat, zda není OpenRelay -- musím se starat.

Samozřejmě se nedá vyloučit ani to, že dané doména
(@domena.ktera.skonci.na.winproxy :-) je v seznamu neoprávněně, ale není
to jediná možnost.

S pozdravem

V. S.

--
Mgr. Vladimír Solnický, systémová administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,