Smazani spamu pred dorucenim

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Čtvrtek Červenec 8 08:17:06 CEST 2004

Dobry den,
predpokladam, ze hodne z Vas pouziva Spamassassin k oznacovani spamu.
Pouziva v teto souvislosti nekdo z Vas i mazani takto oznacenych mailu primo
na antispamovem stroji?
 V tuto chvili mam nastavena pravidla tak, ze zachytavaji opravdu pouze to,
co potrebuji. Problem je v tom, ze to uzivateli dojde a ten, i kdyz ma
nastavena pravidla pro trideni, je vyrusen prichozim mailem.
 Diky za namety k praktickemu reseni
Honza Volesak

P.S. Mam mail gateway s postfixem pouze pro oznacovani spamu a maily posilam
dal.

Trochu jsem hledal, ale jako jednu z prvnich veci jsem nalezl:

Q: Will mail messages identified as SPAM be automatically deleted before
delivery to me?
A: No. The message is only marked; the mail message will be delivered to
you. It is Your decision and choice on what you want to do with these marked
(or tagged) messages.