qmail + vpopmail + smtp overovani

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Středa Červenec 21 16:46:27 CEST 2004

Jakub Jirků wrote:

> Diky, mne slo hlavne o kompilacni volby k courieru a vpopmailu a
> pripadne patche pro qmail :)

Seznam konfiguracnich parametru vpopmailu muzete zjistit
pomoci ./configure --help. Univerzalni rada neexistuje, zalezi
na tom co vsechno potrebujete aby qmail umel.

Pro courier-imap obvykle staci ./configure --enable-unicode.

Patche pro qmail najdete na http://www.qmail.org/top.html#patches

Nejaky navod najdete na http://www.root.cz/clanek/1011, ale je to
uz pomerne fousate.

--
/* Miroslav Petricek         mirek na petricek.cz
    Test Team Leader          LogicaCMG - WN/PPDC