MX zaznamy - za jak dlouho?

Sniper sniper_2 na centrum.cz
Středa Červenec 21 21:00:53 CEST 2004

Zdravim. Mam problem s konfiguraci posty. Na FC1 s jadrem 2.6.7 mam
podle root.cz nainstalovany qmail. Posta mi jde odesilat uvnitr domeny i
ven, ale prijmat jde pouze v ramci domeny. Kdyz zmenim MX zaznam, (dns
vedene pod psisco.net) tak se zmena v

#dig domena.cz MX

projevi ihned, ale pokud si chci poslat postu napriklad z centrumu tak
mi neprijde. Neprijde ani mejl ze zpravu nebylo mozno dorucit.

rchphost v qmailu a vpopmailu nastavene mam...  (posta v ramci ruznych
virtualnich domen taky funguje).

Za jak dlouho se projevi zmena v DNS aby si ji napriklad centrum.cz
vsimnul?

Muze mi nekdo pripadne poradit v cem by mohl byt jiny problem.

PS:Berte to s rezervou, jsem zacatecnik... Predem diky Sniper