chyba procmailu? - no valid mailbox format

Tarsicius - linux linux na tarsicius.cz
Sobota Červenec 24 17:28:29 CEST 2004

Dobry den,

pouzvame RH.9, sendmail. Máme několik schránek, do kterých se pošta třídí
klasicky přes pravidla v souboru /etc/aliases. Procmailrc jsme nepouzivali s
postou nebyl problem. Nedavno jsem chtel spustit filtrování posty pres
spamc, a tak jsem zalozil soubor procmailrc, kde jsem chtěl testovat
spamassassin na jedné schrance.

PATH=$HOME/bin:/usr/bin:/usr/ucb:/bin:/usr/local/bin:.
MAILDIR=/var/spool/mail
VERBOSE=off
LOGFILE=/var/log/procmail.log

:0fw:linux.loc
* ^To:.*linux.*
| /usr/bin/spamc

Od te doby se stava,ze se do teto schranky (ale i jini uzivatele do svych
schranek) obcas nemohou prohlasit, protoze obsahuje pouze jeden prazdny
radek. Kdyz ho ve schrance smazu, vse chvili funguje, ale brzy je tam nebo
nekde jinde prazdny radek znovu.

V maillogu se objevuje hlaska: Can't open INBOX (file
/var/spool/mail/uzivatel): no valid mailbox format

Nevite nekdo, o co jde?

V souvislosti s tim bych se chtel zeptat, kam procmail (nebo sendmail)
uklada maily,ktere maji schranku, ale je takto zablokovana. Stava se totiz,
ze nektere maily od te doby neprijdou... Ve frontach
/var/spool/clientmtqueue a /var/spool/mqueue nejsou.

Dekuji za radu a preju hezky den.

Stepan