KAV + QMAIL

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Středa Červen 2 08:34:05 CEST 2004

Dobrý den,
ne tenhle problém neřeším, ve Webminu modul mám, špatně jste pochopil můj
příspěvek.
Mezitím, co jsem psal příspěvek do této konference, tak mi odpověděla
technická podpora z AEC, kde jsem antivir KAV kupoval. Už to funguje.

KAV si to nenastavil při instalaci sám a v manuálu o tom nic nebylo.

Prostě qmail nejde pod rootem a KAV to zřejmě ještě nepochopil...

Musí se udělat:

chmod 755 /etc/kav
chmod 755 /etc/kav/5.0
chmod 755 /var/db/kav
chmod 755 /var/db/kav/5.0
chmod 755 /var/db/kav/5.0/kav4mailservers
chmod 755 /opt/kav/

Lubomír Klubus