sendmail - proc mi tento spam proleze ?

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Čtvrtek Červen 24 11:55:11 CEST 2004

Dne čt 24. června 2004 11:05 Petr Simek napsal(a):

PS> To bude tim ze nslookup 201.0.11.15 dava 201-0-11-15.dsl.telesp.net.br
PS> ale obracene to nefunguje, takze sendmail nema jistotu zda ta IP nalezi
PS> net.br net.br Ja cpu do spamlistu i IP adresy aspon po Cckach u takovyhle

jojo, to bude ono. Zacal jsem take tam cpat IP.

PS> A nebo odmitat emaily ze stroju ktere nemaji v poradku revers+forward
PS> zaznam v DNS.

Vyzaduji alespon nejaky reverz, ty bez reverzu odmitam rovnou, ale obavam se,
ze kdybych chtel uplne korektni reverz, tak si sem mnoho lidi
nezamailuje :-(.

Kazdopadne diky.

--
Zdraví