sendmail a DNS - PTR vs. A

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Pátek Červen 25 11:19:35 CEST 2004

Dne pá 25. června 2004 10:17 Petr Barta napsal(a):

PB> Dobry den,
PB> 	jako (castecne) zodpovedna osoba musim reagovat. Panu Vejsadovi
PB> jsem odpovidal soukrome, do konference (prestoze to nema se sendmailem a

nechci pokracovat v konferenci v teto debate, panu Bartovi jsem poslal tez
soukromy mail. Nicmene se citim povinnen se verejne omluvit Contactelu, nebot
jsem po proverovani zjistil, ze situace je uz zrejme v poradku a jedna se o
problemy minulosti. Nicmene trvam na tom, ze v minulosti tech problemu s PTR
u Contactelu bylo vetsi nez male mnozstvi.

--
Zdraví
Petr Vejsada