postfix, amavis, spamassassin neoznacuje hamy

Pavel Benisek pavel.benisek na vogel.cz
Sobota Červen 26 10:39:44 CEST 2004

Dobry den,
pouzivam postfix + amavisd-new a spamassassin + clamd.
Co se tyka antiviru jsem nad miru spokojen, za celou dobu snad neprosel ani
jeden.
Bohuzel spamassasin se mi nedari rozumne nastavit. Tipnul bych uspesnost okolo
90% odhalenych spamu. Proto bych chtel pridavat do hlavicek hodnoceni
spamassassinu. Nemuzu ho vsak donutit aby mi i do propustenych emailu pridal.
V zachycenych je to v poradku.
At nastavim $sa_tag_level_deflt na -999 nebo 0, stejne se nic nestane.
Netusite kde delam chybu?

V souboru /etc/amavis.conf je:

# SpamAssassin settings
$sa_local_tests_only = 1;   # (default: false)
$sa_timeout = 30;           # timeout in seconds for a call to SpamAssassin
$sa_mail_body_size_limit = 128*1024; # don't waste time on SA if mail is
larger
$sa_tag_level_deflt  = -999; # add spam info headers if at, or above that
level
$sa_tag2_level_deflt = 4.0; # add 'spam detected' headers at that level
$sa_kill_level_deflt = 6.9; # triggers spam evasive actions

Dekuji
Pavel Benisek