Zaplava mailu a postfix

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pondělí Březen 8 13:36:55 CET 2004

On Mon, 8 Mar 2004, Tomáš Bittner wrote:

> smtpd_sender_restrictions = permit_mynetworks,reject_invalid_hostname,reject_unknown_sender_domain,check_sender_access hash:/etc/postfix/access
>
> smtpd_client_restrictions

Omlouvam se, malo jsem popsal situaci. Jde mi o zachyceni nahleho provozu
z pocitace, ktery je jinak duveryhodny - tedy napr. situaci, ze na jednom
z pocitacu v lokalni siti si uzivatel stahne mailik pres pop3 z volny a
ten zacne delat zaplavu. Cili nejake pravidlo jako v iptables: jestli prijde z
te a te adresy vic mailu (spojeni) jak 20 za 20s, pak zacni odmitat. U
iptables je mirna potiz v tom, ze se pak musi provoz povolit rucne a tak.

s pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha