Tip na antispam

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Březen 22 08:47:14 CET 2004

On Fri, 19 Mar 2004 jirkajj na centrum.cz wrote:

> Hledam alternativu k Spamassassin (firewall nepovoli udp port pro DCC).
> MTA je Qmail. Muze se nekdo podelit o zkusenosti?

Pouzivam bogofilter. Vola sa z .qmail aby sa to dalo per-user vypnut ked
niekto chce, db je na cely server jedna, upravuje sa raz za 2-3 tyzdne
rucne (doplnenie spamu co presiel). Najtazsie je asi vyrobit si dobru
databazu, na zaciatok treba cca 5000/5000 ham/spam sprav, resp. spamov je
lepsie o cosi viac .. pri 8000/11000 h/s db ma u mna ucinnost okolo 90%,
presne som to nemeral.

cat .qmail:

|preline /usr/local/bin/qmail-bogofilter

cat /usr/local/bin/qmail-bogofilter:

#!/bin/sh
/usr/bin/bogofilter -d /etc -p | /usr/bin/maildrop

cat .mailfilter:

if (/^X-Bogosity: Yes*/)
  to Maildir/.Spam/
to Maildir/