slovnikovy utok

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Březen 22 12:06:20 CET 2004

On Mon, Mar 22, 2004 at 11:44:33AM +0100, Petr Stehlik wrote:
> exim 3.3: dostal jsem mnoho mailu vygenerovanych pro ruzna jmena (ktera
> v systemu vubec nemam) a MTA jim chudak vsem vygeneroval odpovedi, ze
> uzivatel je neznamy, ale nema to kam dorucit, protoze sender byl nejaky
> fake:
>
>  1m  2.2K 1B5Mp9-0007uY-00 <> *** frozen ***
>           rinmandl na sophics.cz
>
>  1m  2.6K 1B5MpT-0007un-00 <> *** frozen ***
>           christine.parks_id na sophics.cz
>
>  0m  3.5K 1B5Mpm-0007v7-00 <> *** frozen ***
>           louiepaceqo na sophics.cz
>
> Nema nekdo po ruce tip jak vubec neprijimat maily pro uzivatele, ktere
> [...]

mal som podobny problem - navyse na mail gw, cize bez prijemcov -
pomocou postfix a transport boli smerovane dalej ... vo fronte potom
bolo zopar tisic mailov, ktore sa nemali kam vratit

teraz mam zoznam vsetkych prijemcov a ak pride posta pre neznameho
pouzivatela, mail server ju ani neprijme ... pouzivam postfix a
smtpd_recipient_restrictions v tvare email.adresa na tuke.sk OK,
na konci restrikcii v main.cf je reject

takze hladajte nieco podobne pre exim

(ako som uz spominal, volakedy bolo vo fronte niekolko tisic mailov,
teraz je cca 100 ;-)))))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE