Cyrus SASL1.5.27 + Postfix 1.1.3 v Mandrake Linux 9.0

Rastislav Nedorost rne na dflex.sk
Úterý Březen 23 13:39:31 CET 2004

V archive konferencie som nasiel niekolko zmienok o pokusoch
sprevadzkovat
SASL s Postfixom, ale nenasiel som spravu, ci a ako sa to podarilo pod
Mandrakom.
V mojom pripade mam standardne nainstalovany Mandrake 9.0 a prehliadanim
Suboru /var/log/RPMPKGS som zistil, ze je nainstalovany aj Cyrus-SASL.
Skusal som podla roznych navodov ozivit SASL podporu v Postfixe.
Posledny stav mam taky, ze v subore /etc/postfix/main.cfg mam na konci

smtpd_sasl_auth_enable = yes
smtpd_recipient_restrictions =
permit_mynetworks,permit_sasl_authenticated,check_relay_domains

V subore /etc/sysconfig/saslauthd som zmenil

SASL_AUTHMECH=shadow .

Akonahle toto vyvediem, nie som schopny sa pripojit pomocou SMTP
a do /var/log/mail/warnings sa mi dostane oznam typu

warning /usr/lib/postfix/smtpd: bad command startup

Do suboru /var/log/mail/errors sa prida hlasenie typu:

Postfix/smtpd[19849]: fatal: no SASL authentication mechanisms.

V navodoch sa pise o tom, ze Cyrus - SASL pouziva este ako konfiguracny
subor aj /usr/lib/sasl/smtpd.conf. Adresar sasl som vsak nenasiel, a tym

padom ani smtpd.conf. Ked som adresar a subor vytvoril a dal do neho
riadok pwcheck_method: shadow, aj tak to nepomohlo.

Predpokladam, ze niekto z Vas ozivoval SASL v prostredi Mandrake,
takze mi moze poradit, v com robim chybu.

Za pomoc vopred vdaka.

Rasto