Rozvoj aliases sendmailem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 26 23:11:19 CET 2004

On Fri, 26 Mar 2004, Hybridus wrote:

> Je mozne sendmailu prikazat, aby jeden konkretni alias rozvijel pouze
> pri doruceni zpravy ze skupiny znamych IP adres pripadne z konkretni
> domeny (dohledatelne reverznim zaznamem) ?
>
> Uhodnuti nebo vyzrazeni aliasu vsech uzivatelu dobre poslouzi spamerum,
> cemuz chci zabranit.

Nevim jak dnesni sendmail, ja jsem od nej utekl k postfixu protoze prave
nize uvedena feature v nem tehdy fungovala spatne, ale nastin reseni v
postfixu - postfix umoznuje definovat tridy uzivatelu a tem tridam
priradit recipient_restriction a v ramci nich umoznit napr. jen prijem
posty z urcitych IP nebo domen.

Myslim ze sendmail ma neco podobneho take, ale pred dvema lety to chodilo
dost mizerne. Treba uz je to dnes lepsi...

> V dokumentaci na sendmail.org je zminka o volbe LOCAL_USER=(`user'),
> (ktera je ze sendmail.mc rozvinuta na C{L}user v sendmail.cf,) kterazto
> volba ma zpusobit, ze posta adresovana na user je dorucovana prednostne
> lokalne.
> Cituji : "Names in class {L} will be delivered locally, so you must have
> aliases or .forward files for them."

Mrknete se na FEATURE(`delay_checks')