zkusenosti se spamassassinem

Pavel Benisek pavel.benisek na vogel.cz
Středa Květen 19 12:24:05 CEST 2004

Dobry den,
nastavil jsem zhruba pred mesicem $SUBJ na postfix mail serveru.
Protoze tam nemam adresy jen ja, ale i zakaznici, nemuzu si dovolit zahazovat
nospam zpravy. Nastvil jsem tedy velmi benevolentni pravidla pro oznacovani
spamu. Ale s jidlem roste chut ... a prece jen tak 5% spamu mi projde.

Zarazi me ze v hlavickach proslych spamu i hamu neni nic o kontrole spamd
(ackoli clamd kontrola zapsana je) ackoli mam dokonce nastaveno
"rewrite_subject 1" a "subject_tag **SPAM**" ani hlavicky u zadrzenych spamu
neprepisuje ...

Jake mate zkusenosti s idealnim nastavenim hodnot:

konfiguracni soubor: /etc/mail/spamassassin/local.cf

allways_add_headers 1
required_hits 7
bayes_auto_learn_treshold_nonspam	1
bayes_auto_learn_treshold_nonspam	20