ad RELAY jen pro skutečné uživatele

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Úterý Listopad 23 15:32:03 CET 2004

ahojte,

no já měl představu řešení problému takovouto:

nadefinovat aliasy a nakonec všechnomostatní pomocí doménovýho koše hodit
do /dev/null

no, ted me ale polilo, kdyz jsem tohle spachal na asi petistem serveru,
ktery mi uz prosel rukama a najednou to nefachci a ja nemuzu prijit na to
proc.

realizovano to mam tak, ze v aliases jsou nadefinovane adresy a ve
virtusertable pak domenovy kos, nicmene mam podezreni, ze sendmail prochazi
tyto soubory presne v opacnem poradi, takze mi nejdriv vsechno vyhodi do
kose a pak uz nema co dorucovat :o(

jak na potvoru zrovna nemuzu nikde vyhmatnout nejaky opis, jak spravne
domenovy kos konfigurovat, ci zda lze donutit sendmail, aby prochazel
nejdrive aliases a pak teprv virtusertable (i kdyz si nejsem tak moc jisty,
ze by to byl nejlepsi napad ..., bo v pripade virtualnich domen, by nastaly
problemy s dorucenim posty na aliasy, ktere se v domenach kryji ...)

predem dik za vase postrehy, minik