sendmail, amavis-new, spamassassin - prijemce obdrzi mail mnohonasobne

oldfrog.sendmail na volny.cz oldfrog.sendmail na volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 19:09:01 CET 2004

Cocek Pavel wrote:

>Neco podobneho se mi stavalo, kdyz mi blbnul antivir.
>Sendmail strcil Amavis mail k oskenovani. Ta na to zavolala antivir, ktery
>zkolaboval.
>Projdete si misto kde ma amavis docasne soubory. Zrejme tam budou spadle
>maily k oskenovani.
>Znasobe mozna pochazi od opetovnych pokusu MTA o doruceni.
>
> Z nejakeho duvodu se fronta maily po case oscanuje a odesle.
>
> Cocek

Diky za reakci.

Nejsem si jist, ze je to tento pripad. V logu clamav nevidim zadne
chyby, zapnul jsem podrobne
logovani a vidim jen uspesne oskenovane casti mailu. Uvidim, zda se
nejaka chyba nevyskytne
pozdeji za provozu.

V adresari /usr/local/var/amavis/tmp, kteryje nastaven jako $TEMPBASE v
amavisd.conf
mam s dnesnim datem 25 adresaru typu amavis-20041125T192816-06059. Obsahuji
rozebrane casti mailu. Mimo dnesniho data tam jsou jeste starsi
adresare, z 23. a 20.11.
Jinak zadne dalsi. Pro kazdy dalsi pokus o predani amavisu vznika novy
adresar nebo
se pouziva stavajici?

Predevsim me zarazi, ze je opakovane dorucovani pomerne obtizne
predvidatelne,
nekdy k nemu dojde a jindy ne.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035