sendmail, amavis-new, spamassassin - prijemce obdrzi mail mnohonasobne

josse josse na trenet.org
Čtvrtek Listopad 25 23:34:03 CET 2004

Zdravim ...
me si stezovali take a nakonec se prislo na to ze to dela AVG obecny
email scanner na clientske strane. jen si to overte ... na hotline avg
vam poradi jak to vypnout ... (obcas se mrcha jen tak neda) a v nasem
pripade to delalo avg s jakymkoliv mail klientem zcela nahodne ... nekdy
dokoce ztracelo i maily ztazene pres pop3 ... par dni na me slusne
tlacily ze qmail nefunguje a podobne ...
Pepa