Email DONT DELETE THIS MESSAGE

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Pondělí Říjen 11 20:04:39 CEST 2004

Zdravim,

> resim problem se kterym si nevim rady, obcasne me (jako MAILER-DEAMON) a i
> nekterym useru chodi email:
>
> subjekt: DON'T DELETE THIS MESSAGE -- FOLDER INTERNAL DATA

> Neni to ale zadny vraceny chybovy email, proste jen tohle.
> Pouzivam sendmaila a Slackware 10 a SquireelMail 1.5 jako webmail.
> Nasel jsem, ze tento "mail" je "defaultne" ve slozce kazdyho usera kde se
> ukladani maily webmailu, tedy sobor rozepsano je tento mail, Kos, send ...
> ve vsech techto souborech je jen tento mail, nebo kdyz je tam vic mailu,
> je jako prvni.

s timhle jsem se setkal, kdyz jsem zkousel kombinaci WU imap
a Cucipop. Ten imap si timhle nejak oznacuje mailbox, a cucipop,
ktery tomu nerozumi, to proste stahne jako obycejny mail.

Pokud jsem pouzil imap i pop3 od WU, problem zmizel.

Zatim anshle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz