spamassassin - problem blacklisty

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Čtvrtek Říjen 14 10:31:10 CEST 2004

Hezky den,

jeste jedna prosbicka o help:

nasadil jsem spamassassin a mám problém s tím, že mi spousta "pravých" mailů
padá do SPAMů díky tomuhle:

  *  1.0 -- RBL: Received via a relay in orbs.dorkslayers.com
            [RBL check: found <ip adresa smtp
serveru>.orbs.dorkslayers.com.]
  *  0.4 -- RBL: Received via a relay in relays.osirusoft.com
            [RBL check: found <ip adresa smtp
serveru>.relays.osirusoft.com.]
  *  1.0 -- RBL: DNSBL: sender is Confirmed Open Relay

ty servery určitě nejsou open relay, nachal jsem je i testovat přes ORDB a
vypadají čistý. Přesto jsou zřejmě z nějakého důvodu zaneseny na těchto
blacklistech.

Problém však je, že se mi nedaří najít servery, kde by bylo možno se pokusit
z těcho blacklistů servery vyřadit ...

Jaké máte prosím zkušenosti s tímto problémem a jeho řešením? ... díky moc,
minik