Jaky antivir nasadit - prosim poradte

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Pátek Září 10 14:37:33 CEST 2004

Já jsem instaloval KAV pro Linux Mailservery (od Kasperský Labs)
Integrace s qmailem je jednoduchá a podobná jako kdysi u nebožtíka RAVu,
to znamená náhradou programu qmail-queue (a přejmenováním původního souboru)
, který se stará o frontu.
Osttaní řešení se mi zdála zbytečně komplikovaná pro nasazení na qmail
(znemožňující některé funkce qmailu nebo nebylo možné omezit spustitelné
přílohy).

Ovšem nebožtík RAV byl stejně nejlepší, nenáročný, téměř vše si nastavil po
instalaci sám, integrovaná spamová kontrola, levný.
Bohužel ho před rokem spolknul Microsoft :-(

Lubomír Klubus

-----Original Message-----
From: Jan Satko [mailto:satko na quanto.nr.sanet.sk]
Sent: Friday, September 10, 2004 1:48 PM
To: sendmail na linux.cz
Subject: RE: Jaky antivir nasadit - prosim poradte

>  AVG nebrat, jen co to dela na wokennich klientech - mrsi hlavicku tak, ze
> to neproleze pres qmail smtp! Moc bych tomu neveril ani na linuxu.

Hmm... Len ci problem nema samotny qmail, ktory ako je vseobecne zname na
standarty moc neda.

Ja mam napr na AVG7 zakupenych 1200 licencii, pouzivam sendmail a nemam co
sa tyka tych Vasich hlaviciek ziaden problem.

Navyse AVG ma velmi zaujimavu cenovu politiku najma v skolstve, support na
velmi slusnej urovni a na rozdiel od NOD32 si antivirak pre linux robia
sami. A kedze sa da urcitym sposobom (konzultacie s vyvojarmi) ovplyvnit
vlastnost
produktov, tak  som ich rieseniu ja osobne dost nakloneny. Aj ked
stale hladam riesenie, ktore bude presne podla mojho gusta.
NOD32 pre linux ma pokial viem jadro je od essetu a vsetko okolo robi
tretia firma z Kosic.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2

--
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).