Jaky antivir nasadit - prosim poradte

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Pondělí Září 13 08:39:52 CEST 2004

Asi Vám nedošlo, že jsem si posteskl, že byl dobrý RAV pro linux mailservery
verze pro qmail, jinak byste nemohl napsat takovou reakci. Před rokem RAV
koupil Microsoft a úplně ho utlumil včetně verze pro linux.

Lubomír Klubus