Jaky antivir nasadit - prosim poradte

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Čtvrtek Září 16 13:39:52 CEST 2004

 Odvaha mi nechybi ;)
Ale odhledneme od funkcnosti, cena je vyhodnejsi pouze pri malem poctu
mailboxu, nebo vetsim poctu domen:
http://www.grisoft.cz/cz/cz_avg_cenik.php?prod=lmse
Na produktu VirusBuster jsem na 2 domeny a asi 5000 mailboxu do 8000,-
Mozna je zajimava cena na server, coz v pripade maleho ISP je zanedbatelna
castka.
Mno, shrnu-li to, kazdy system ma sve klady a zapory, zalezi jen na
pozadavku. Ten z toho zaporu muze vytvorit klad, nebo presne naopak
Honza Volesak
P.S. S tim, ze mrsi hlavicky jsem to mozna prepisk. Ono jde spise o to, ze
pouzivaji nejaka nova RFC pro tvorbu hlavicky, ktere qmail akceptuje snad az
po opatchovani (neovereno- NO FLAME)

-----Original Message-----
From: Dalibor Toman [mailto:dtoman na fortech.cz]
Sent: Thursday, September 16, 2004 12:08 PM
To: sendmail na linux.cz
Subject: Re: Jaky antivir nasadit - prosim poradte

DD,

On Thursday, September 09, 2004 2:32 PM [CET], volesak na aristia.cz
<volesak na aristia.cz> wrote:

> AVG nebrat, jen co to dela na wokennich klientech - mrsi hlavicku tak,
> ze to neproleze pres qmail smtp! Moc bych tomu neveril ani na linuxu.

kde berete tu odvahu predpokladat, ze linuxove reseni se chova stejne?
Nota bene ve chvili, kdy o rozklad zpravy se stara neco jineho
(Amavis...) a AVG 'jen' vydava verdikt o bezinfekcnosti prilohy ulozene do
souboru?

Pouzivame AVG7 se sendmailem (Amavis+Milter interface) k plne spokojenosti.
AVG7 s qmailem take pracuje ok.

Zdravi
Dalibor Toman