Jaky antivir nasadit - prosim poradte

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Pátek Září 17 11:56:28 CEST 2004

Virus Buster a Qmail.  ?!?
No teda nevím nevím : Na normální qmail snad, ale ne na opatchovaný qmail s
patchi na AUTH SMTP a jiné.

Protože Virus Buster pracuje tak, že přesměruje standartní SMTP port na sebe
a qmail si musí nastavit své  smtp na jiný port.
Tím pádem nemůžou fungovat některé speciální funkce jako SMTP AUTH, protože
to se mailový klient potřebuje spojit přímo s MTA a ne s Antivirem před ním.

Proto jsem například já použil radšji KAV (Kasperský), protože ten pracuuje
na jiném úseku- nahrazuje mailvovou frontu. (qmail-queue).
Ovšem KAV má občas svoje mouchy (šílené množství vytvářených logů a jednou
se mi stalo, že se špatně zaktualizoval a musel jsem to udělat ručně)

Lubomír Klubus