localdelivery pro root, postmaster - DLOUHE

Vladimír Solnický vs-ml na email.cz
Úterý Prosinec 20 00:47:19 CET 2005

19. 12. 2005 napsal(a) Daniel Hrbac na téma ,Re: localdelivery pro root,...:

> nicméně nevím kde se mohla vzít tahle hláška "relay=server3.xweb.cz.". pokud
> mám lokální sendmail pro zozesílání, proč se snaží poštu od roota přes tenhle
> server. nemůžu najít kde by to mohlo být zadané. nevíte?

Napadlo mě ještě poslední místo (pokud jsem se nepřehlédl): Nemáte to
v mailertable nebo domaintable? Tj. soubory /etc/mail/mailertable, popř.
/etc/mail/domaintable (ale ten druhý zřejmě, podle zběžného pohledu do
konfigurace, definovaný nemáte). Jinak mě takhle v noci nic nenapadá ...

S pozdravem

V. S.
--
Vladimír Solnický (Vladimir Solnicky in ASCII)
Píši pouze za sebe / Speaking for myself only ...