localdelivery pro root, postmaster - DLOUHE

Petr Barta petr na netas.cz
Úterý Prosinec 20 06:49:10 CET 2005

> to jsem zkusil nastavit na server providera a nepomohlo.
> nicméně nevím kde se mohla vzít tahle hláška "relay=server3.xweb.cz.". pokud
> mám lokální sendmail pro zozesílání, proč se snaží poštu od roota přes tenhle
> server. nemůžu najít kde by to mohlo být zadané. nevíte?

Jeste bych na Vasem miste zkusil doruceni na prikazove radce s debug
parametry, nebo zvysit uroven logovani. Pokud si dobre vzpominam,
debugging se dela pomoci command line volby -d, loglevel se nastavuje pres
"O LogLevel=x"

 				Petr Barta