localdelivery pro root, postmaster - VYŘEŠENO

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Úterý Prosinec 20 10:05:30 CET 2005

Petr Rehor napsal(a):

> Podle logu mate problemy prave s dorucovanim lokalne odesilanych
> mailu, a nejspis mate v /etc/mail/submit.cf v promenne MTAHost misto
> obvykle IP adresy [127.0.0.1] napsane jmeno server3.xweb.cz ktere
> odmita prevzit vasi postu. Najdete si tam radek ktery vypada takhle
> nejak:
>
>    D{MTAHost}[server3.xweb.cz]
>
> a opravte si jmeno vasemo MTA serveru na neco smysluplnejsiho. Pro
> odeslani na sm-mta  bezici na stejnem stroji to ma vypadat takhle:
>
>    D{MTAHost}[127.0.0.1]
>
> submit.cf se na FreeBSD geenruje z takovehohle mc souboru:

> [...]

Dobrý den,

můj .cf vypadal takto:

# my name for error messages
DnMAILER-DAEMON

D{MTAHost}[localhost]

# Configuration version number
DZ8.13.4/Submit

nicméně nebyl v tom adresář /etc/mail .mc soubor. zkusmo jsem natvrdo
přepsal [localhost] na 127.0.0.1 a došly mejly správně. musím to vrátit
zpátky a ještě najít kde vzít .mc soubor, ale to už zvládnu.

s dovolením to považuji za vyřešené, i když netuším proč nemohl rozumět
localhostu a potřeboval tam mít IP.

děkuji všem za pomoc

pěkné vánoce

--