domena

Veros Kaplan veros-sendmail na tac.cz
Sobota Únor 12 00:52:58 CET 2005

Milan Ježek wrote/napsal:
: Ahoj
: chtěl jsem se zeptat, zda v postfixu na debianu lze nastavit, aby maily
: pro uživatele Milan na lokálním serveru našli cíl ať napíšu adresu
: milan na server nebo milan na server.loc, kde server.loc je úplné jméno servru.

   Ano, lze.

Předpokládám Postfix < 2.0 (je v Debianu Woody).

   Řešení je více:
  - je-li server.loc v $mydestination (lokální doména), tak přidejte
    do $mydestination i server

  - je-li server.loc virtuální, nechte doručovat server do stejného
    místa (to nevím, jak se ve Postfixu < 2.0 přesně dělá)

  - použite canonical_maps

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>