Blacklisty se vymykají kontrole?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Leden 7 10:05:52 CET 2005

On Fri, Jan 07, 2005 at 08:20:45AM +0100, Řehoř Petr wrote:

> Kduz si date do access radek:
>
> cz	OK
>
> tak si sendmail nebude s blacklisty pro stroje majici reverzi do
> domeny .cz lamat hlavu. Problemy pak budou jen u takovych lameru,
> kteri jsou na blacklistech a nezmohli se na reverzni zaznamy pro
> svoje postovni servery, a takovi uz dnes snad ani nejsou ;-)

To myslite treba jako cely iol.cz?

Navic to, co jsem z logu vytahnul, byla jen mala cast. Mnohem vetsi cast
nema reverzni zaznamy vubec zadne (jako IIRC iol.cz).

Krome toho to problem neresi, protoze mym problemem je fakt, ze pouziti
blaklistu je v soucasne dobe jiz veci, kterou tisice spravcu neresi
(spise ani neumeji resit) a ani resit nikdy proste nebudou. A neplati to
jen pro .cz - to byl jen priklad.

BTW: v access jsem mel vsechny ceske freemaily a jejich urzba se mi jevi
jako kontraproduktivni.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz