soukr: hledam zalozni mail server

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Leden 7 10:11:08 CET 2005

On Thu, Jan 06, 2005 at 11:17:00PM -0500, Petr Vanek wrote:
>  Zdravicko,
>
> v souvislosti s predchozim dotazem na sekundarni MX bych se rad zeptal
> zda by nekdo nebyl ochotny mi poskytnout sekundarni MX pro soukromou
> domenu biodynamika.cz sidlici na penguin.cz . Je tam vcelku minimalni
> traffic, ale pri nedostupnosti penguina je neprijemne prijit o
> postu...

Spise bych zkusil domenu prevest pod registratora, ktery takove sluzby
poskytuje zadarmo (nebo skoro zadarmo). Zkuste treba IGNUM. MX sice v
nabidce nemaji, ale NS zadarmo davaji a dobre se s nimi komunikuje.

BTW: O postu neprijdete. Bude cekat ve fronte u odesilatele.

BTW2: I velci provideri v CR maji 1 nebo zadny MX, rikaji si profici a
vubec jim to nevadi. Dokonce maji NS servery vedle sebe (a pri osobnim
rozhovoru reaguji na slova o umisteni v ruznych autonomnich systemech
jako na sprostou nadavku).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz