Postfix a statistiky

Veros Kaplan veros-sendmail na tac.cz
Pátek Leden 14 16:39:54 CET 2005

Dobrý den,

  snažím se najít nějaký nástroj na parsování logů postfixu. Našel jsem
pflogsumm a mailgraph.

  pflogsumm umí spočítat celkové statistiky (za období) pro celý server,
nijak podrobněji

  mailgraph počítá pouze aktuální statistiky - tedy průtok mailerem
v tento okamžik

  chtěl bych po přečtení vložit do databáze seznam mailů (datum,
odesilatel, příjemce, velikost, lokální/remote delivery), které už budu
dále zpracovávat existujícím nástrojem.

   Existuje něco podobného, nebo si to mám napsat sám? (není problém
vypárat již existující nástroje, ale nechce se mi znovuvynalézat kolo)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster