soukr: hledam zalozni mail server

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Leden 17 23:40:10 CET 2005

On Mon, 17 Jan 2005, Lubos Dusany wrote:

> Dobra informace, to se mi prave ted deje :( Je proti tomu nejaka obrana ?
> Jedine co me napada, lehce ala BFU reseni, "povolit" soubor
> relay-domains v okmaziku, kdyz spadne hlavni server ale to je dost
> neciste reseni, rekl bych.

Ja si nejsem jist zda je zalozni MX server zas tak nutny. Vsechny mailery
ktere transportuji postu byvaji obvykle nastaveny tak ze posilaji prvni
hlasky o problemech s dorucenim po nekolika hodinach a zpravu vraceji po
nekolika dnech. Takze kdyz zalozni MX nemate tak vlastne mate zalozni
server 'rozprostreny' po celem internetu prave u odesilatelu.