soukr: hledam zalozni mail server

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Leden 18 19:17:52 CET 2005

On Tue, 18 Jan 2005, Petr Vanek wrote:

> no, tak vypis z logu to pravda neni, ale asi nebylo kam psat. MX bylo
> down a tak to melo zustat viset na smtp predavacich, nez se to
> vytimeoutuje, k cemus (timeoutu) ocividne doslo - mohu to potvrdit pouze

Dobre - jestli jsem to spravne pochopil tak poslal postu a po nejake dobe
se mu vratil bounce o nedorucitelnosti protoze cilovy MX byl down. Jenze
kdyby jste mel funkcni zalozni MX tak by to prece nedopadlo jinak ? Pokud
cilovy MX bude down tak na zaloznim MX to taky casem vytimeoutuje a vrati
se zpet. Jediny rozdil je v tom ze na zaloznim MX si ty casy muzete
nastavit sam, kdezto takhle to zavisi na te ktere konfiguraci maileru
ktery Vam to dorucuje.